fredag 4 september 2009

Städning och lite feber!!

Tonåringens kompis kom hit innan tonåringen slutat skolan. Hon är nu i full färd med att städa tonåringens rum.
Virpan blev inspirerad av detta och har nu fullt sjå med att städa sitt eget rum. Hon skramlar och bökar där inne och utbrister med jämna mellanrum;
- Åh vad stökigt det är! (mina ord)
- Den här ska ju inte vara här!
- Oj, den här har jag inte sett på länge!
- Jag kan ju inte leka när de ser ut så här! (mina ord)
- Jag har för mycket saker, jag måste rensa?! (mina ord)
- Sen måste jag damsuga i den här soptippen!? (mina ord)

Ja, det är vad jag brukar säga.
Det ser ut som en soptipp här.........STÄDA NU!!


Detta måste vara motsats till kompisar med dåligt inflytande!!

Annars intet nytt på sjukdomsfronten. Ett litet nederlag är att jag fått feber igen......inte jättehög, men ändå!!

Inga kommentarer: