måndag 7 september 2009

Annavecka!!

Denna vecka är det Annavecka på jobbet.
Låter lite mysko, men pga lite sjukdom och bröllopsresa har jag fått två vikarier som båda heter Anna.
Mycket smidigt!
Barnen behöver bara ropa Anna, så kommer det alltid någon.

Eller inte!!

Vi kanske kutar dit alla tre.
Eller om jag pratar med en Anna, kanske båda svarar.
Eller om vi svarar i telefon så vet dom inte vilken Anna dom pratar med.

Så hörrni Annor.

Om min man ringer och säger något olämpligt, så låtsas att det är jag......OK!
(annars blir han generad)
Om han föreslår något jobbigt jag måste göra.......typ ringa tandläkaren eller sätta på nya skattemärket (det är faktiskt skitsvårt att få bort det gamla), säg bara NEJ!!

Det kan bli kul det här......
Lite som att ha en enäggstvilling!!

4 kommentarer:

erika sa...

Hahahah. Anna G skulle vitsa till det och berätta för Lilleman, det slutade med tårar för Lilleman. Som tur var gick det över.

Anna sa...

Ja, det kan ju låta lite skräckinjagande med så många Annor....;0)

Anna S sa...

Hahaha...!!! Ska försäka komma ihåg det där med telefonsamtalen ;) / Anna S

Anna sa...

Ja, glöm för bövelen inte bort det......;0)