lördag 5 september 2009

Det här kanske också kan kallas kris!!

Det är ju viktigt att ha en god relation med sin tonåring och
inte vara allt för mossig, dela intressen och yada yada.
(bla så gillar tonåringen att fotografera)
Så efter påtryckningar föll jag till föga.
Dom fick sminka mig och styla håret.
H E R R E G U D!!
Sen skulle jag posera, my good !
Jag har aldrig känt mig så totaly fjantig i hela mitt liv.
Men som vi skrattade.....
Vågar knappt visa dessa bilder.
Men, vad f...n alltid roar det någon!
Håll till godo!

Tjurstina!

Very mogen.....pang du är död... liksom!

Jaha, skulle man inte skjuta fram magen!!

Jag döööör, jag är sååå pinsam!

Mannen ville också vara med!!

9 kommentarer:

Sus sa...

Den sista bilden var finast!

Ting sa...

Very pördey!

Anonym sa...

Det ser ut som om du har kommit till insikt hur du vill förgylla livet :-)
/Mannen

Chrissan sa...

Vilka snygga brudar!

Anna sa...

Sus & Chrissan, Tack! Jag dör av skam bara jag tittar på bilderna.

Ting, eller hur!

Mannen, det vore väl mysigt med en fjortis till i familjen....:0)

Suzan sa...

Jag tycker att du ser snygg ut! O vilken fin bild på dig o maken!

Johan sa...

Snart dags för bilddagboken?

Sofia sa...

Ja vad ska man säga...erkänn att det här var exakt vad du drömde om...eller i alla fall tonåringarna!Jag tycker också att sista bilden var till er fördel. På första bilden ser du ut som en ner rökt påkrökad 40-åring i totalkris, om du ursäktar

/Sofia

Anna sa...

Suzan, Tack!
Johan, ska fundera på saken...;0)
Sofia, Jag håller med. Kunde inte ha sagt det bättre själv....;0)