onsdag 23 september 2009

Karusellen snurrar fortare och fortare!!

Nu snurrar det fort, för fort.
Jag hinner inte med.
Utbildningen igår var toppen. Det är så kul hela tiden.

Idag på morgonen var jag på den där mammografin.
Inget jättetrevlig upplevelse alls.
Kvinnan som jobbade där var hur gullig som helst. Men det andra.....
Trycka ihop, platta till och vrida.
AJ!
Dom hänger åtminstone kvar där fram.
Känns som ordet hänger blev ännu mer relevant efter denna behandling.
Nu är det bara att vänta på svaret.
Inte utan oro för en smyghypokondriker som jag.

Sen jobbade jag.... och nu dags för simskola med Virpan.

Tandhygienisten ringde och undrade om jag ville ha en återbudstid imorgon efter jobbet.
Nejtack, sa jag.
Imorgon är min tidiga dag och hoppas hinna städa upp lite i röran här hemma.
Dessutom är jag lite rädd för tandhygienisten. Hon är hårdhänt och barsk.
Ingen pardon.......Borsta på rätt sätt annars tappar du tänderna.
Hjälp!

Vi ses!!

Inga kommentarer: