onsdag 2 september 2009

Riskgrupp??

När man läser detta blir jag lite fundersam eftersom det stämmer in på mig just nu.
Men han ingick i en riskgrupp.
Vaddå för riskgrupp undrar jag.
Det vill dom inte berätta.
Ingår jag i någon riskgrupp tro?
Och slutligen, vad är en riskgrupp??
Alltså vilka problem ska man ha för att kvala in i en såkallad riskgrupp??

Update: Jag tillhör inte någon riskgrupp som tur är, förutom lite fettma på magen. Men den verkar ju försvinna i och med sjukdomen eftersom jag inte är så sugen på att äta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig Anna och hoppas att du blir frisk snart! Säg till om du vill ha något inhandlat om mannen är borta på jobb eller så.
/Jeanette

Anna sa...

Tack för det. Än så länge klarar jag mig. Tonåringen lagar mat och farmor & mormor hjälper mannen med hämtning och lämning på förskolan.