onsdag 2 september 2009

Nulägesanalys!!

Jag undrar om jag kommer överleva detta.
Efter snart två dygn liggandes som en feberyrande padda i sängen har jag fått kraftiga rygg och höftproblem.
Det går inte att hitta en skön liggställning längre. Det känns som om kroppen håller på att gå av på mitten. Samtidigt orkar jag inte vara uppe i mitt feberrusiga tillstånd.
Det verkar inte ge sig heller, snarare tvärt om. Jag känner mig sämre och sämre.
Orkar inte äta, inte vara uppe, inte ens gå på toa.
För tillfället har jag tagit två alvedon, varit och kissat, pratat i telefon med jobbet, ätit en Sittingbull glass och druckit loka. (enda intaget av föda, om man nu kan kalla det föda)
Är helt slut efter dessa utsvävningar och återgår till sängen......
Är lite orolig över om detta kunde vara svininfluensan.
Tänker på den 40 åriga mannen som dog häromdagen. Hur kunde det hända? Låg han ensam hemma som jag och bara dog eller vad hände?

På återseende.....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna! Stackars dig som är så risig...fy vad trist...Hoppas du kryar på dig snart.
Häls jenny

Anna sa...

Ja, det känns verkligen blä alltså. Tusentack för hjälpen med V igår.

erika sa...

Krya på dig!

Anna sa...

Tack Erika!

jenny larsson sa...

krya på dej och ring sjukvårdsupplyssningen så kanske du slipper oroa dej. Hoppas Lasse e hemma och tar hand om dej. Kram

Suzan sa...

krya på dig!! *kram*

Anna sa...

Tack, snälla ni!!

Ida sa...

Krya på dig! V får gärna komma och leka hos oss ngn dag om hon vill!!! Tycker du ska ringa sjukvårdupplysningen, de kanske vill ta ngt prov.

kram Ida

Anna sa...

Tack Ida. v vill gärna leka någon dag. Ni får jättegärna komma hit och leka också när jag blivit frisk från detta eländet!