lördag 5 september 2009

Lördag!!

Idag kände jag mig mycket bättre och behövde få komma ut en stund.
Känns som om jag varit inlåst någonstans i månader.
Jag åkte ner på stan och impulsköpte två par brallor.
Sen kände jag svetten bryta fram, benen darra och tröttheten kom över mig.
Då åkte jag hem.
Sen åkte jag ut till tomten och tittade på när mannen snickrade.
Som sagt, så är det hemskt trevligt att se på när andra arbetar.
Man kan också kalla mig arbetsledare, eftersom jag har rätt mycket synpunkter på det som utförs!

Hittade några trattisar och fick några myggbett till!
Nu taco och lite tv.....
Vad gör ni??

3 kommentarer:

Johan sa...

Jag är full

Ting sa...

PP firar vår bröllopsdag med skräckfilm, jag sitter brevid i soffan med laptop i knät.
:O)

Anna sa...

Ting, det låter som en mysig bröllopsdag...;0)
Johan, det låter mysigt det också...:0)