måndag 7 september 2009

Mr Laptop!!

Min man uttryckte igår att han tyckte att vi glidit isär.
Att vi inte umgås lika mycket som förr.
Han meddelade också att boven i dramat är......Mr Laptop!
Och när jag tänker efter så kan jag förstå vad han menar.
Det är ju jättemysigt att krypa ner i sängen med Mr Laptop på magen och läsa bloggar, titta på film eller bara surfa runt.
Det gick ju inte när jag endast hade min stationära.
När vår sommarstuga är klar ska vi inte ha bredband........
Han funderar tom att slopa elen pga detta.

Nu har han åkt bort på jobb hela veckan.
Så nu är det bara jag och Mr Laptop i sängen.......hehe!!
Ja, också Virpan förstås men hon sover ju!

5 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Vanligt problem det där... Vi har varsinn men det hjälper ju inte.

Anna sa...

vi har också varsin. Problemet är att jag tycker det är så avkopplande medan han inte är ett dugg intresserad av att göra likadant!!

M sa...

Hahahaha mr Laptop, hahahahah ;)

Kul att du hittat in hos mig.
För nu har jag hittat in hos dig också :)

Anna sa...

Absolut, kul med nya bloggar att läsa.....;0)

Johan sa...

Elen behöver han inte ta bort, men fjärrvärme kan man strunta i. Med två laptopar i sängen behöver man inte frysa.

Sen förstår jag inte hur han menar, tidigare satt du ju i garderoben, nu får han i alla fall se dig :)