fredag 11 september 2009

Följare nummer fem!!


Här har vi snyggJenny.......
Det ser ut som hon krympt sen
jag såg henne senast. Äter du
ordentligt?

Här är hennes skitroliga man!

Jag har fått en liten reprimand av en trogen bloggläsare.
Nämligen Jenny.
Min mans fd sekreterare.
Hon tycker inte att jag skriver om henne.
Faktum är att jag faktiskt har gjort det.
På min förra blogg, men det har hon nog inte sett.
Och tur är kanske det!

Hon är en rolig typ.
Hon bor i Nacka.
Hon har två barn.
Hon blev fru Larsson förra sommaren, innan hette hon Henriksson. Som Krister Henriksson
( Kurt Wallander ) eftersom han är hennes pappa. Jag ljuger inte!!
Hon har en jättekul man.
Hans stora intressen är
oljeborrning och hjortslakt enligt facebook!
Rätt ovanliga intressen.
Han brukar också använda ett gigantisk svärd för att slå av flaskhalsen på champagnen.
Jag har sett det med egna ögon förstår ni.
Hon var bra på att hålla koll på vart min man var, när han var ute och reste.
Nästan bättre koll än mig faktiskt.
När Jenny slutade på företaget blev det inget kul att gå på den årliga julmiddagen.
Iof så har julmiddagarna aldrig varit roliga, men då blev dom outhärdliga.
Nu har ju min man också slutat där, som tur är.
Sämre arbetsplats finns garanterat inte.
Innan dom flyttade till Nacka så bodde dom i en liten stuga utanför Sala.
Där hade dom en heltokig granne som slog sönder alla fönster på en annan grannes hus.
Kommer inte ihåg namnen men dom var också skitroliga.
Jenny vad hette dom??
Hon har 104 vänner på fejan!
Har jag glömt något??
Just ja, kommer du ihåg när du skulle ansöka om EU bidrag för eran gård?
När dom frågade vilka slags djur ni hade. Typ 45 kor, 70 grisar och sånt.
Och du svarade , Vi har en katt!!
Försöka duger ju...;0)

3 kommentarer:

Ting sa...

Hahaha!
Skön tjej!

M sa...

hahaha, undrar om man kan prova med bananflugor så här på hösten.

M

Anna sa...

Eller hur! Fatta vilket fett bidrag man skulle få med tanke på mängden!!