tisdag 13 januari 2009

Tisdags status!!



















Powerwalk både till och från jobbet..........såååå skönt.
Alltså......jag kan verkligen............. och jag menar verkligen vänja mej vid att ha en hemma man. Det är synd bara att det är så dåligt betalt............
Man kommer hem liksom helt "utarbetad".............(Jag överdriver för bästa möjliga effekt )
Då står mannen vid spisen och rör i grytorna.............kycklinggryta och ris har han på menyn dagen till ära.
Han har dessutom varit på outlet och köpt en skaljacka till mig och en underställs jacka och ett helt underställ med tröja och byxa.........
Skaljacka till honom och Virpan med...........
Och en overall till Virpan i storlek 90 = 2 år............Nåja....även solen har ju fläckar.......
Så är det någon som är intresserad av en rosa overall i storlek 90 så finns den här............Den verkar vara i ett väldigt bra vattenavvisande material...........

Dessutom har han klippt styvisen med trimmern..........så jag var tvungen att ringa mamma så hon kunde komma och snygga till det hela..............
Det gäller att spara in på alla utgifter nu.........Mohahahaha

Inga kommentarer: