lördag 17 januari 2009

Komiker i familjen!!


Både mannen och jag tycker att Virpan är en extremt rolig prick. Hon har massvis med humor och kommer med härliga kommentarer mest hela tiden. Dessutom snappar hon upp allting och försöker sätta in ord i olika sammanhang, vilket hon inte alltid lyckas med....men ändå.......hemskt kul är det!

Nu har hon börjat berätta roliga historier också. Det ni...........hon är bara 4 år!!!

Idag vid matbordet.......

V- Vet ni vad änglarnas motorcyklar heter??

Vi - Nä

V - Vet ni inte??? Det vet jag.......Dom heter regnbågar......

Vi - Ohahahahahahahahahaha

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oahahahahahahaaaaaaaaaaaa
(Det har hon efter mig!)

mathilda hörberg sa...

hahaha vendela då!

Anonym sa...

Snygg blogg

Anonym sa...

Anna jag vet ej hur man gör det är min egna datanörd som har varit framme utan min vetskap. Fråga honom vetja.