onsdag 14 januari 2009

Donken!!


Om Virpan fick välja så skulle hon absolut kunna äta hamburgare 4 dagar i veckan och pannkaka resten.........Skörbjuggsmat alltså!!! Stavas det så????

Jag brukar oftast säga nej till hamburgare om vi ska köpa hämtmat, eftersom jag tycker inte om det speciellt mycket.....men också för att jag tycker det finns bättre " hämtmatsalternativ "


Virpan har varit hemma med hemmamannen hela veckan och idag lade hon in stöten.........


Pappa....Vi kan väl äta hamburgare nu när mamma är på jobbet........Vi behöver inte säga något till henne..............GAAHHHHH!!


Så nu blir hon glad när hon får ett happy meal till kvällsmat........Och Jag.........Jag ska fläska i mej en flottig pizza...........Och det ska bli sååå gott......No shit........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skörbjugg är brist på c-vitamin, med tanke på att ketchup innehåller c-vitamin och donken har ketchup på sina hamburgare så är det inte skörbjuggsmat :-)

Anonym sa...

Snyggt!!