tisdag 6 januari 2009

Svordomar!!







Svordomar är något som förekommer väldigt ofta i vår familj. Tonåringarna svär hej vilt och jag säger med min gnatigaste röst.- Svääär inte.



Och under vårat hysteriska Wii spelande måste jag erkänna att det faktiskt har slunkit ur en och annan svordom ur min mun med..........Det tar emot att erkänna, men så är det.



Resultatet har blivit att Virpan hela tiden går runt och säger.......Man får inte säga Jävlar/skit/fan osv.....



Och ibland drar hon det hela lite längre...........

- Man får inte hålla på och svära........Inte när man har ett barn förstår Ni.........Ett barn som jag!!!





Now we know!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan hemma hos oss är det jävlar i mig ingen som svär.

Sofia: Om man anger Namn/URL där nere under rutan man skriver kommentarer på, så slipper man logga in på Google/Blogger

Anonym sa...

Ja haaaaaa!
Då vet jag!