lördag 3 januari 2009

Flickvän!!

Vi har blivit med flickvän....eller styvisen rättare sagt. Tror vi iallafall....man vet ju inte så noga hur relationerna ser ut nu för tiden.
Och fråga vågar man inte!!!!!


Och jag har blivit "styvsvärmor"........Visst låter det nice alltså.........Mycket bättre än den " elaka styvmodern "
Denna flickvän har funnits med ett tag nu, vilket är hemskt trevligt.
Hon är precis min typ.......ingen "flamsochfnissfia". Utan trevlig och rejäl.

Undra om man kan be henne flytta in?????
Eller de kanske är för tidigt????
Eller det kanske man inte kan fråga överhuvudtaget, men hon skulle passa här. Det skulle bli mer ordning på ungdomarna då.
Det är jag säker på.......

Jag som hittar " fel " på allt och alla har inte hittat något hittills.........Men OM jag måste klämma fram något så.........
Får det bli att hon vinklar sina bowlingkast för mycket till vänster på nintendo Wii......men egentligen tror jag att hon gör det med flit, så att inte styvisen ska känna sig i underläge som kille.
Och som pricken över iiii, kan hon göra egna personliga gubbar på Nintendo. Jag ska fråga henne nästa gång hon kommer om hon kan göra en
"styvsvärmorsgubbe" till mig som jag kan tävla med.........

2 kommentarer:

Anonym sa...

can u leave ur phone number to me???

Anonym sa...

Good Blog, I think I want to find me, I will tell my other friends, on all