söndag 18 januari 2009

Jag är så engagerad!!

Imorse fick jag ett sms av Jenny , som frågade om vi var sugna på att hänga med till Busborgen på eftermiddagen. Busborgen är som ni vet inte mitt favvoställe direkt, men Virpan äääääälskar Busborgen. Så vi tänkte okej då.

Försent insåg jag mitt misstag...........då var det försent att backa ur. Virpan hade redan fått nys om saken.

En pojke i min grupp hade bjudit hela barngruppen till Busborgen på kalas.......just denna dag och denna tiden.............

När vi kom dit var ALLA föräldrar och barn där..............

Alltså.......dom måste ju tycka att jag är jordens mest engagerade förskollärare,,,,,eller hur!! Jag kommer till och med och visar mitt engagemang i deras barn på helgerna..........

Och barnen.......Ja dom verkade inte tycka det var konstigt att jag var där...........hmfff



Borde nästan få lite komp för detta........eller dubbel komp. Det var ju ändå söndag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

äh du satt ju mest och fikade :-)



...men å andra sidan kanske det är det ni gör på jobbet :-D

Anna sa...

Nähä,,, du Johan......jag var mest runt och pratade med föräldrarna och din sambo. Det var ni karlar som satt o fikade......