söndag 11 januari 2009

Nya brallor!!

Jag är så glad. Jag har fått ny brallor av min man.

Som ni vet har jag ju gått upp ungefär 5 pannor sen i höstas och dom 5 har typiskt nog satt sig på magen och runt ryggen. jag hade önskat att dom skulle fördelats jämt över kroppen. Och allra helst skulle jag velat att dom satt sig på ben eller rumpa.

Men man får ju inte bestämma sånt........Suck!!

Det jag ville säga var att jag har trängt på mej mina för små jeans hela hösten.........och haft lite lätta andningsbesvär eftersom dom har klämt något så gräsligt över magen. Så idag .......( jag kan ha dragit på mig något extra kilo över jul också ) när vi skulle ner på stan drog jag på mig mina slimmade jeans och visade min ihopträngda klaustofobiska svål för mannen..........( jag tog en bild för att visa er......men det blev för magstarkt så jag hoppar över det )

Mannen som är en positiv person och alltid ser det positiva i alla lägen stirrar en stund och säger sen.........- Dom sitter ju bra över rumpan iallafall..........

Iallafall??????

Sen betalade han ett par nya brallor åt mej............
Väldigt bussigt, tycker jag.

Ps/ om någon är intresserad så har jag minst 10 par jeans för avhämtning här/ds

Inga kommentarer: