måndag 5 januari 2009

Snart slut på ledigheten!!

Nu har jag varit hemma och sunkat runt i mysbrallor i snart 3 veckor. Om 2 dagar ska jag jobba igen. Och jag undrar verkligen hur det ska gå. Det känns som om det vore som att bestiga Mont Everest.........Hur ska jag ens komma upp på morgonen??? Jag börjar 7.15....tror jag!!

Jag har sovit till kl 11 i tre veckor och spelat Nintendo till kl 03.00 på nätterna. Jag har blivit en introvert eremit.....som inte tål solljus. Jag har knappt varit utanför dörren.......om man räknar bort lite shopping och busborgen..............

Ingen poverwalk på hela lovet har det blivit..........Därav användandet av brallor med resår

Om jag mot all förmodan har råkat gå upp före 11.00........har jag känt mig bakis och direkt gått och lagt mej igen. Fast när jag tänker efter så har jag nog inte gått upp före 11.00 någon gång....eller har jag det????

Ni hör ju..........troligtvis har jag också drabbats av lite demens under ledigheten..........

Det är absolut inte så att jag inte gillar mitt jobb....för det gör jag.........Jag gillar det mycket!

Det här med ledighet är på gott & ont....fatta när jag blir pensionär.......
Näääää....det vill jag inte ens tänka på.

Nu ska jag samla kraft och mod till onsdag kl 7.15............

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ångrar att jag visade dig hur man ändrar storleken på texten, det är ju jättesvårt att läsa nu :-)

förresten så har jag fixat adressen på erikas tomma blogg, så nu är det erika.godisgris.se igen