lördag 3 januari 2009

Jag undrar!!


Jag undrar varför man måste använda en HALV balsamflaska varje gång man badar och tvättar håret.........Så att personen som kommer efter slår halvt ihjäl sej när den kliver i det "ourspoladebalsambadkaret"...........

Jag undrar också varför man måste peela sig varje gång man badar.....................Och eftersom det inte förvinner ner i avloppet så får alla i familjen ofrivilligt sina skinkor peelade........

Jag bara undrar eftersom jag hade aldrig det beteendet när jag växte upp!!!
Inte vad jag minns iallafall......


Å andra sidan fanns det kanske inte peeling då........

Mvh " den lena babyrumpan"

2 kommentarer:

Anonym sa...

i agree your idea ! very nice blog

Anonym sa...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!