fredag 23 januari 2009

Äntligen fredag!!


Eftersom mannen är mellan två jobb och jag slutade redan 11.15 idag så tog vi en tur ner på stan. Där inhandlades en Shaktimatta..........alltså en spikmatta som vi ska ligga och plågas på. Den verkar väldigt vass...faktiskt!!
Så nu ska här avslappnas, uppiggas och avlägsnas djupa spänningar och blockeringar...........
Mohahahaha......
" konsten att finna enhet, att växa i medvetenhet och medkänsla, fri från sina begränsningar"



Visste ni att man kan inhandla mört till priset av 4 kr stycket, vilket mannen gjorde idag. Han ska fiska gös och gädda i helgen,,,,,


Nu dags för Virpans gympa!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ha ja, där ser man, kan tänka mig att det INTE var mannen som tyckte att ni skulle ha en spikmatta, det måste ju vara du lilla Anna och din köpgalna nerv som talar om för dig att EN SÅN MÅSTE VI HA...Å EN SÅN, Å EN SÅN...
Eller? Har jag rätt?

jenny sa...

Oj vad spännande med spikmatta. Du får testa och sedan rapportera. Jag har själv haft tankarna på att skaffa en. KUL
Hälsningar Jenny M

jenny sa...

Jag har också funderat på en sådan pryl. Vad kul att just du köpt en. Nu räknar jag med att du testar den och sedan gör en bedömning
Häls jenny

Anna sa...

Anonym- Nej.....faktiskt gick mannen och köpte den helt på eget bevåg, fast jag hade ju såklart lobbat för den innan ;-)
Jenny - du ska få full redogörelse när jag testat ett tag........