tisdag 9 juni 2009

Trevligt!!


Har haft en jätte trevlig kväll med mina kära kollegor. Jag jobbar på världens bästa arbetsplats......ja det gör jag faktiskt!!
Och kan Ni tänka er..........jag kom trea på hälsobingot. Av 14 personer!!
Jag är fortfarande i chock!! Så chockad att jag valde ett grytunderlägg på vinstbordet. Om än väldigt fint grytunderlägg.
Så här i efterhand borde jag kanske tagit den skitfina duken, eller salladsbesticken från Marimekko......
Sen fick vi jättefin sommarpresent av chefen också.
Och härligt väder blev det......
Mycket lyckad kväll!!

2 kommentarer:

Johan sa...

Det där hälsobingot såg kul ut. Jag tycket att NPG skulle massera sig själv först så skulle jag lära henne något hon aldrig gjort efter det :P

För övrigt tror jag att din arbetsplats är bäst av två anledningar.
1.) oerhört trevliga föräldrar
2.) Trevlig IT-support på företaget.

Anna sa...

Johan,,,,det där första vill jag inte veta något om .....alls!! ;0)
Det sista är nog en del av trivseln, men också trevliga pedagoger och chef.