söndag 7 juni 2009

TACK!!

Jag vill verkligen tacka min man av hela mitt hjärta. Han har med varierande tålamod ( dock väldigt mycket mer än vad jag någonsin lyckats uppbåda) hjälpt tonåringen att montera upp tv:n på väggen, tagit ner hyllor, borrat upp hyllor på andra ställen, kopplat datorn till tv:n, köpt ljudsladd och monterat den, dragit kablar och fått hela skiten att funka.
Han har också åkt till återbruket med sopberget......
Dessutom har han efter totalt världskrig ( När jag försökte..... och mormor med. Halva släkten har varit involverade) handlat avslutningkläder med henne och dessutom betalat hela kalaset.
Nu har jag lärt mig taktiken av min kära man.
T- Är den här snygg???
M- Vad tycker du själv??
T- Den är väl bra!!
M- Den är jättesnygg, ta den!!
Inte göra som jag och mamma....verkligen säga vad vi tycker av ren välmening. Vi är så lurade....... där har vi sprungit som två uppasserskor i femtielva olika affärer och hämtat lika många klänningar att prova.
Mannen fixade det på en kvart........
Hon vill inte veta vad vi tycker egentligen....bara höra att klänningen är snygg!!
Jag är verkligen extremt tacksam!!!

Inga kommentarer: