fredag 26 juni 2009

Dom jäkla prickarna.......igen!!

Jag vill bara berätta att min väninna( hon jag skrämde upp ) har varit på en annan vårdcentral och visat upp sina prickar. Helt seriöst......hur olika får det vara.
Hon träffade en kanonbra läkare som tog henne på allvar och dessutom tog sig lång tid att berätta om forskning kring hudcancer, hur farliga prickar såg ut och dessutom tog han bort två stycken för att lugna henne. Även om han inte tyckte dom såg speciellt farliga ut.
Det var ju det här jag hade behövt.........jag sitter fortfarande här med mina nojiga tankar.
Tänker absolut flytta över hela familjen till denna vårdcentral på bums........

3 kommentarer:

Johan sa...

Jag kan ta bort några prickar på dig om det är det du vill.

Johanna sa...

Jag har också en prick...den ska kollas på tisdag, rynkar han det minsta på näsan så åker den, om han iinte vill så brukar jag våld!! :)

Anna sa...

Johan, gärna det men då måste du analysera dom också....
Johanna, det var kanske det jag skulle gjort......fläta till kärringen så hon tog mig på allvar. Var har du din familjeläkare??