söndag 14 juni 2009

Regndepression!!


Mannen och jag på allsång på Skansen förra sommaren.....väldigt regnfritt!!
Vilket underbart sommarväder vi har. Idag har jag sovit bort hela förmiddagen, som en tonåring. Det är ju inte ens värt att gå upp. Man blir ju deppig av allt regnande och av att sova bort halva dagen med för den delen.
Men jag blev genast på bättre humör när jag såg att snickaren var här. Står där i hällregnet och lastar på vår gamla ruttna altan på en släpkärra. Stackars honom...........
Vi hinner nog inte få en ny altan till midsommar.....suck!!
Mannen åker bort idag också.........hela veckan. Bläääää!!
Så, nu har jag deressionskräkts lite, nu ska jag gå vidare och se allt som är bra också.
Ser Ni att jag fått en ny följare i bloggen. Och det är inte vem som helst det!!
Mer kan jag inte säga eftersom då utbryter världskriget och det vill jag helst undvika.
Men välkommen är han iallafall!!

7 kommentarer:

laholla sa...

Ja synd att det inte var lika fint som på bilden, Riktigt fin Pose ;)
själv åker man till Turkiet i 2 veckor nu, och efter det får man äntligen träffa Mathilda =)
Ha det fint. Timh

Anna sa...

Amen åååå vad avundsjuk jag blir. Turkiet,,,,härligt!!

Johan sa...

Jag var på Skansen med ungarna idag, inga köer och ingen trängsel. hur kul som helst :)

Anna sa...

Hur var vädret då??? Regnade det inte som här?

Johan sa...

Det tokregnade :) Men vi var där för att gå på Akvariet, och det var lika folktomt som resten av Skansen :)

Johanna sa...

hahah..snygg pose där :)

Anna sa...

Jo du.....ibland får man till det rätta plutet!!