söndag 7 juni 2009

Altanen!!


Så här ser eländet ut...obs kolla hacket i mattan där mannen inte såg att gräsmattan tog slut!


Här kan snickaren bada tillsammans med gräs,sand och döda humlor om han blir svettig
Det känns som om min sista stund här på jorden är kommen.Jag tror inte att jag orkar mycket mer.
Som om det inte vore nog med röran innomhus. Alla prylar som förgör oss, låter sitt ansikte lysa över oss och vare oss trogna.....eller hur var det???
Jag var ju på dop i kyrkan idag dessutom!!
Jo,,,så,,,att,,,Snickarn kommer imorgon och river altanen....
Om jag tänker lite positivt så kan man ju se det som så........att det blir balans. Och balans är ju oerhört viktigt i livet!!
Yin & Yang....eller Kanyang???
Nu får jag äntligen balans,,,,,,,,lika skitigt och rörigt utanför huset som inne i huset.
Då har jag hjälpt mig själv till självhjälp eller vad det heter....

Allt ska man göra själv!!
Nu har jag snabbt som ögat räddat Virpans lejongap och någon annan planta ( kan mycket väl vara ogräs, men vågar inte chansa) från ond bråd snickarslakt!!

Inga kommentarer: