tisdag 30 juni 2009

Förlåt mig......men lite regn skulle sitta fint!!

Tråkiga inlägg nu för tiden.
Mina dagar går åt till att smörja barn, packa strandmatsäck, packa handdukar, packa stolar,packa simattiraljer packa badkläder, laga mat, tvätta sandiga handdukar och badkläder, laga kvällsmat, packa upp dagens använda sunkväska, förbereda nästa dags strandmatsäck och packa i de nytvättade handdukarna och badkläderna i väskan igen.
Jag har hamnat i ett ekorrrhjul av tvätt och matlagande kan man säga..........
Däremellan solar jag mig lite och tar ett och annat dopp också..........
Jag vågar knappt säga det, men det vore lite skönt med en enda dag med dåligt väder, så man hann ikapp med det övriga som behövs göras..............Jag skriver lite smått eftersom jag inte vill göra så stor affär av det!!
Men nu får man väl en blixt i huvudet...........eller regn resten av semestern.......
Jag önskar mig bara en liten fjuttig dag av regn............Förlåt!!

2 kommentarer:

Moniq sa...

Du jag tycker det låter helt underbart även om allt packande upp o ner är tråkigt..

Själv jobbar jag så mycket just nu så jag faller ihop som en trasa om aftnarna..men snart sååååå...:)

Anna sa...

Jag klagar bara lite....det är faktiskt helt underbart med detta väder och allt badande. Snart får du semester, då badar vi tillsammans