onsdag 24 juni 2009

Allting har ett pris!!

Idag när vi var och badade låg det några ungdomar ganska nära oss. Eftersom jag finner stort nöje i att tjuvlyssna på andra människor så har jag alltid öronen fladdrande på offentliga platser!!
Jag hörde inte riktigt hela storyn men plötsligt sa en av grabbarna att någon han kände hade ätit hundskit för 20 dollar........
20 dollar är väl inte ens 200 spänn??
Han måste varit i väldigt stort behov av pengar den grabben!!
Då började mamma och jag diskutera det, och jag sa att jag kanske skulle kunna tänka mig att slicka lite på hundbajs för 3 mille.
Mamma skulle minsann kunna slicka på hundbajs för bara en mille, sa hon!!
Allting har ett pris!!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Jag har faktiskt funderat läänge, i flera år på hur mycket pengar jag skulle äta hundskit för..aldrig kommit på ett svar. Men visst borde det vara godare om man steker den och kryddar litre..kanske blir som blodpudding ;)

Anna sa...

Jaså, du har funderat på det.;0) Jag tror inte att jag skulle kunna äta hundskit även om den var både stekt och kryddad. Möjligtvis slicka lite om jag fick plenty betalt!!

Johan sa...

På Flashbacks forum hittar man allt, här är en länk där en korprofag beskriver hur han äter bajs

https://www.flashback.info/showthread.php?t=521360

Ska man ändå slicka på det kanske man kan ta en tugga och höja priset med ett par miljoner :)

200 spänn är dock lite väl desperat.