söndag 8 mars 2009

Vi kvinnor!!

På internationella kvinnodagen vill jag hylla alla kvinnor..............
Men jag vill också bryta ner det lite och först och främst hylla min chef.........för att hon är så proffsig i alla lägen.......Och medmänsklig!!
Jag skriver inte detta för att jag vet att hon läser min blogg!!
Nejdå........verkligen inte!
Inte heller för att jag ska få lite mer i årets lönekuvert. Jag har precis fått min löneförhöjning för i år..........och börja lobba inför nästa år verkar ju lite puckat va??
Men vid närmare eftertanke kanske det inte är så dumt ändå......
Nej........Jag skriver det för att jag tycker hon är en fantastisk chef med hjärtat på rätt ställe och jag önskar att alla hade en chef som hon...............
Och jag vet att hon skulle säga..........
Det är lätt att vara chef när man har så bra medarbetare........
Och det är förmodligen också sant..............
Behöver jag säga att vi är endast kvinnor på min arbetsplats............Ett gäng jävligt proffsiga kvinnor..........
Hurra för oss alltså.........
Sen vill jag naturligtvis också hylla min lilla mamma som ställer upp för mig i alla lägen...........Vad vore jag utan henne liksom

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Anna Jag kan bara HÅLLA med dig i ditt uttalande...(även jag har ju fått min lönelyft för i år.) Jag vill passa på och TACKA vår chef för att hon är den hon är och grattulera oss till vår arbetsplats och till att vi har de kollegor vi har och för att vi är just vi. Jag blev väldigt glad när jag läste ditt inlägg! Vi kanske hörs i kväll nu ska jag iväg på ett ärende!

KRAM

Anna sa...

Ja man är lyckligt lottad.........