onsdag 4 mars 2009

Hångla mera!!

Dålig uppdatering............Jag vet........Förlåt!
Men det är mycket nu. Många måsten och åtaganden........Urk!!
Men igår var det bra saker.....Var på hypnosen igen och det var spännande som vanligt. Efter det var mannen och jag på bio och såg män som hatar kvinnor. Den var bra tycker jag, men det var mycket som inte var med. Tydligen kommer resten av trilogin som serie på tv istället. Jag tror den gör sig mycket bättre då.
Snart simskola för Virpan och sen föreläsning med jobbet på högskolan.........Hångla mera heter den..........Hmmmm
Sen är det bara att slänga sej i sängen och hinna sova några timmar. Som sagt.....det går för runt!!
Hej hopp!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hånga mera :-)
det sa hon inte att den hette, kanske bäst att borsta tänderna ordentligt innan hon kommer hem, så jag inte har dålig andedräkt:-)

Anonym sa...

jag vi får hångla mer en annan dag

puss och godnatt