tisdag 10 mars 2009

Tisdag!!

Telefonen jag köpte igår fungerade inte. Mannen gick tillbaka till affären och fick veta att det inte var en 3 G mobil. Därför funkade inte mitt simkort.
Kunde dom inte ha sagt det då???
Bajs alltså.........men min gamla mobil verkar funka nu efter att vi uppdaterat den från Erikssons hemsida.(Visste ni att man kan göra det om telefonen funkar dåligt. ) Så nu avvaktar jag lite.
Var ute på Hälla och provade kläder idag.........eftersom jag ska göra något riktigt spännande på lördag vill jag ha något snyggt att ha på mej. Än så länge är det hemligt!!
Men det verkar som om det inte finns kläder som passar på min kropp längre. Förr kunde jag skicka efter kläder på postorder och dom passade perfekt........Varje gång.
Men nu...........Ja,,,suck!! Det är för sorgligt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tell me more, tell me more.... Så där kan man ju inte skriva, jag blir ju jättenyfiken.

Anna sa...

Erika jag kan inte berätta än det måste vara hemligt......Jag säger till när jag får!!