onsdag 18 mars 2009

Tandläkaren del 2 !!

Var hos tandläkaren idag ...igen!! Eller rättare sagt tandhygienisten..........
Hon började med att berätta att vi skulle pensla på sånt där rosa skit på tänderna som förra gången........
NEJ, sa jag...
JO,sa hon....jag måste se att du har förstått hur du skulle borsta tänderna.
NEEEEEEEEEEJ, sa jag igen. Jag vill bara ta bort tandstenen,jag har tandläkarskräck och nu vill jag inte riskera att vi glömmer ta bort tandstenen så jag måste komma hit för tredje gången.
Dessutom kostade din lilla rosa smet och tandborstlektion mig över 800 hundra spänn sist. Jag skiter ju inte pengar direkt...........( jag uttryckte mig inte riktigt med just dom orden..... )
Men det är mitt jobb att informera hur man förebygger tandsten ju.......
Jo , jag förstår det men jag vill ändå inte ha rosa tänder, jag vill ta bort tandstenen....
Sen tog hon frenetiskt bort tandstenen och det gick på 20 min blankt........
Kostnad: 250 kr..
VAAAAAAAAAAA?? Rena rea priset ju...........

1 kommentar:

Unknown sa...

Jepp serru..det va hon!;) Kram på dej..nyss hemkommen från jobbet här så det är bara kudden som väntar...men lägger in dig på följ bloggen! Mågott:)