onsdag 18 mars 2009

Vattenomognaden!!

Idag var vi på simskola igen...........och Virpan smågrät lite innan och sa att hon absolut inte ville vara i stora bassängen. Och jag sa att det tyckte jag att hon skulle eftersom fröken var ju med ......bla bla bla.......
Nej Virpan vill hellre börja på dans, säger hon.
Efter simstunden frågade jag simfröken hur hon tänkt dela in grupperna till nästa kurs.......med tanke på Virpans vattenomognad......
Då sa hon att hon tyckte alla låg på ungerfär samma nivå så det blir ingen förändring......
Jag tänkte nästan hoppa på `na och ge henne en blöt puss........
Alla som känner mig vet att jag aldrig skulle göra något sådant, men det hade jag gjort om jag hade behövt........

2 kommentarer:

Anonym sa...

HaHa det skulle jag vilja se att du gjorde. På tal om namn, vad får de allt ifrån.

Anna sa...

Kan tillägga att hon är typ 2 meter och ändå för kort för sin vikt......Ärlig....vad är det liksom??? Såg att det var endast 2 pers som hette det....