onsdag 25 mars 2009

Nu ska här rensas!!


Nu är våren här och jag behöver rensa bort gammalt junk som jag inte behöver........
Och jag menar inte rensning av skåp och lådor utan närmare bestämt gamla slaggprodukter..........Som ligger och fläker ut sig i min kropp.......
Jag har varit på naturapoteket och bunkrat upp med vitaminer och slaggproduktsutdrivande medel...........
Ingen billig historia och jag ser till min fasa att jag knappt kan äta något alls....
Grrrr...inga feta matvaror, godis, socker, kaffe, alkohol, rött kött ( uäääk )
Äsch....det var inte så farligt......skulle vara godiset och kaffet då. Det andra är jag inte i behov av.........
Det värsta är ju allt vatten som ska drickas.......2-3 liter om dagen. Funderar på om tena inkontinensskydd är det bästa eller om jag borde försöka hyra en kateter under dessa 2 veckor. Undra om det blir avdarag på lönen eftersom jag eventuellt kommer tillbringa 1/4 av arbetstiden på toaletten.......????
Men det är bara för 2 veckor.......


Inga kommentarer: