måndag 16 mars 2009

Matematik!!

Jag har aldrig varit någon stjärna i matte..........näää, verkligen inte. På min tid fanns det något som hette allmän eller särskild matte. Jag hade allmän..........det var för dom " lågbegåvade". Fast egentligen inte.....visade det sig. För en 4:a i allmän var ju bättre än en 3:a i särskild när man skulle söka till gymnasiet..........'
Inte för att jag hade en 4:a.........i allmän........men ändå!!
Det jag ville säga med detta inlägget var att.........
Idag har jag bara 2 stycken trogna fans som följer min blogg......mannen & min tonåring,,( ja....jag har tvingat dom)
Men det som är konstigt är att på min räknare är det registrerat att 31 personer har kikat in???????
Är det en ekvation som går ihop???
X=? vad är då Y........eller....hmmmf.....
Jag går och lägger mig.....
Ps/ dset jag egentligen ville säga var att ni hemskt gärna får regga er som officiella följare av min blogg.....som sagt....hemskt gärna!!

Inga kommentarer: