tisdag 11 augusti 2009

Sur!!

Nu är jag verkligen skitsur!!
Jag fick som bekant en laptop av min familj när jag fyllde 40.
Och den fungerade ju bara en kväll och sen la den av. Vi lämnade in den och när vi fick tillbaka den fungerade den en kväll till, för att sen lägga av igen.
Vi lämnade in den igen och berättade att vi skulle åka bort en vecka på semester och hämta den när vi kom hem.
Idag var mannen där och skulle hämta den. Tror ni att den var klar??
Nej, naturligtvis var den inte det!!
Men ni kan få den ändå, säger killen bakom disken.
Men är den klar undrade mannen.
Nej, vi håller på att göra ett långtidstest på den.
Sure liksom.......dom har säkerligen inte ägnat datorn en enda sekund sen vi lämnade in den. Dom har haft nästan en och en halv vecka på sig att fixa den.
Hur svårt kan det va, jag menar det var en helt fabriksny dator som inte funkade från början.
Ge mig en ny bara...........näää den SKA till varje pris repareras.......
Imorgon åker vi dit igen och då ska jag med.
Jag ska kräva en ny dator......
Jag tänker inte gå därifrån förrän jag får det!!
Sådetså!!

4 kommentarer:

En mammas bekännelser sa...

Heja Anna. Kör hårt!

Anna sa...

Ja, eller hur!!
Får jag ingen ny tänker jag hänga ut hela företaget på bloggen, tamejtusan!!

line sa...

DU SKA HA EN NY DATOR NU! Jag håller tummarna för dig vackra!!

Anna sa...

Tack snälla du och jag ska verkligen stå på mig!!