tisdag 4 augusti 2009

Skiathos!!

Nu ar vi antligen har. Trots Europas kortaste landningsbana gick allt bra. Det som oroar mig mest ar hur tusan vi ska hinna upp i luften innan den tar slut, men det ar inte forran pa mandag.
Har ar fantastiskt vackert. Vi flyter runt pa vara badmadrasser i gront vatten som ar pissljummet. Hur skont som helst.
God mat, sma vackra grander med tandlosa tanter som sitter och skriker at varandra. Galen trafik och inga trottoarer.
Det ar 81 trappsteg upp till varat lilla rum. Fatta, motion vi far. Stackars mannen som fick bara upp bada resvaskorna alla dessa trappor och dessutom var mitt handtag pa vaskan sonder......
so long!!

4 kommentarer:

William Witsman sa...

Blev lite rädd där när jag såg rubriken att det hade något med någon svårbotad ledsjukdom.

Men det är alltså en ö kan jag räkna ut annars hade man väl förlängt den där landningsbanan.

Trevlig semester

Anna sa...

Nej nagon ledsjukdom ar det inte, men val en paradiso som jag varmt kan rekomendera att aka till!!
Om man bortser fran landningsbanan o)

Sus sa...

Åh vad mysigt det låter.
Även om vi har medelhavsvärme här hemma så är det en helt annan sak att få åka bort.
NJUT!

Anonym sa...

Ni får ta en stranddag på beachen som ligger i slutet av landningsbanan - mäktig upplevelse när man blir väckt i sin slummer av ett plan som dånar iväg 50m ovanför solstolen :D