söndag 2 augusti 2009

Separationsångest!!

Jag har separationsångest över att lämna mina barn hemma. Det har jag faktiskt och skräck över att något ska hända. Att jag= kontrollfreaket inte är på plats och kan styra upp det hela!
Vi har dom bästa barnvakterna....jag vet det, men ändå!!
Och dessutom har jag läst lite om Skiathos..........
Jag blir inte lugnare av att veta att dom har en jättekort landningsbana,,,,,,,(hyperventilering)
Sofia, ifall något skulle hända så vet du!!
Pratade lite med Virpan nu ikväll!!
V- Ni ska vara borta några veckor,,,,va?
Jag - Nej, bara en vecka......det är sju dagar...BARA!!
Men du klarar dig ju!!
V - JAAA, jag har ju egna pengar!!

OK, det kommer att gå bra, med den inställningen!!
Snart drar vi.........Vi ses!!

5 kommentarer:

Ting sa...

Jag har samma skräck som du över barnen.
Men det blir nog bra!
Hoppas ni får en trevlig semester nu!

Chrissan sa...

Förstår din ångest...
Och klart det går bra!
Trevlig resa!

Anna sa...

Tack för omtanken. Det är klart att det går bra, jag vet ju det egentligen.
Men ändå kan jag inte låta bli att måla upp ett skräcksenario. Det är så typisk mig!!

Sofia sa...

Japp Anna Jag vet!!!
Men självfallet kommer allt att gå bra både för er och för alla de era här hemma!

Unknown sa...

Stampa på ågren! Åk och njut..ladda batterierna!;) Mågottkramen