lördag 15 augusti 2009

Gustavsvik!!


Ett, två treeeee.......

Tjoho......

Obligatorisk glasspaus........
Idag har vi varit här hela dagen.
Jag är fullkomligt ledbruten och öm i hela kroppen efter allt åkande i forsar och rutschbanor.
Imorgon är andra skinkan också blå.
Någon rättvisa ska det väl vara.
Har svårt att lyfta ena benet, för om jag gör det gör det ont satan i höften.
Man får vara glad att man inte är hund....
Forsen var värst.
Och sen alla tonåringar som bara vräkte sig fram och körde över en stackars tant som jag.
Dom borde visat lite hänsyn för en kvinna i sina bästa år...........helst lämna företräde, tycker jag!!
Märks det att jag fyllt 40???
Annars var det rätt trevligt......
Förutom att mannen glömde sina badbrallor då!!
Mer bilder här

4 kommentarer:

Moniq sa...

Ja visst är de läskiga dessa tonåringar som bara äger stället..

Unknown sa...

He he he..det e bara å ÅK!! Hade Stenmark sagt::):)..kasta sig utför..ÖVER tonåringarna bara!;)Jo min Sofie skulle dit med Mr EX och Sinas familj..Kul är det..men JA så ledbruten man blir!;) Det är det då värt. Mågottkramen

Anonym sa...

Är det samma glass som på björnön :-)
/Mannen

Anna sa...

Japp, alltid samma glass. Dessutom den största glassen!!