lördag 1 augusti 2009

Laptophistorien goes on!!

Jaha, nu har laptopen slutat fungera igen. Det är samma fel som innan.
Den är åter inlämnad där den inhandlades.
För att försöka åtgärda felet en gång till. Kan man inte bara få en ny liksom.
Men icke.........dom ska laga till varje pris.
Laga en sprillans ny dator......
Så nu är jag tillbaka i garderoben igen.
Åsså, har jag köpt mig en ny bikini........ingen rolig historia det här med att handla badkläder.
Jag KANSKE lägger upp en bild senare. Bara kanske!! Måste testa den igen först!

2 kommentarer:

Johan sa...

Tänk om det är du som kommer åt något och inaktiverar musmattan :)

tangenterna [fn] + F7 ska tydligen kunna användas för att aktivera/inaktivera touchpadden på acerdatorer.

Anna sa...

Johan, musen fungerar jätte bra. Det är när man ska klicka på något den inte svarar....
Jag tror att det är ett måndagsexemplar....