söndag 16 augusti 2009

Slut på semestern!!

Nu är 8 veckors semester till ända. Det har varit en otroligt skön ledighet, även om solen har lyst med sin frånvaro lite för mycket.
Imorgon börjar jag alltså jobba igen och jag känner mig verkligen utvilad........
Och det ska bli jättekul att träffa kollegorna och barnen igen.
Dom har säkert växt en meter sen sist. Barnen alltså......
Kollegorna har en tendens att växa på bredden under sommaren.......:0)
Men att tänka på att det är 10 månader till nästa semester känns fööör länge!!
Tur att hösten bjuder på roliga saker jobbmässigt.
Bla ska jag börja en utbildning, sen fortsätter barnpiloten och vi ska åka iväg till Tällberg en helg tillsammans!!
Min elev kommer nog på praktik några veckor också. Det är alltid lika kul när hon kommer!!

Inga kommentarer: