onsdag 15 april 2009

Totalt avskuren!!

Mayday Mayday
Mittlivsomanna kommer inte ut på telenätet...........Har ingen kosing på mobilen!!
Vad trött jag blir........Nu kan jag inte ringa på mobilen längre.
Jag känner mig helt handikappad och drar mig för att gå från hemmet utan mobilen. Hur sjukt är inte det!!
I 30 år hade jag ingen mobil och nu blir jag nervös och olustig när den inte funkar........
Det är nämligen så att jag har kontantkort och 3verkar ha gått totaly bananas..........Det går inte att fylla på eländet. Det funkar inte med mitt kreditkort för det är helt plötsligt ogiltigt......
( Hmmmf....övertrakaserat...närå inte rikigt än)
Det går inte att fylla på via banken heller.......
Morr & super morrr.......
Jag känner mig oartig som inte svarar på sms eller ringer upp..........

2 kommentarer:

Kalaspinglan sa...

Hej

Angående kalas så tänkte jag nog ordna ett litet vuxenkalas lite längre fram i vår, ska först "sparka ut man och barn". Om man är riktigt snäll så kan man få en inbjudan:-)

Anna sa...

Jag ska vara såååå snäll. Jag lovar och svär!