tisdag 21 april 2009

Precis som vanligt!!

Fy vad jag är dålig på att blogga alltså. Jag har ingen inspiration, jag vet inte vad jag ska skriva om.......VAd tycker NI???
Det händer ju inte så mycket i mitt lilla liv. Tonåringen ligger och hostar och snörvlar igen. Hon har varit sjuk tillochfrån i flera veckor. Idag var hon till doktorn.............
Gissa VAD?????
Jorå..........VIRUS!!!
Inget att göra...............fick en flaska molipect.........hahahahaha, vi hade redan 2 flaskor i kylen. Dom är oanvända.......vet ni varför????
Enkelt mina vänner...............Molipect fungerar lika mycket som en vicksblå
På lördag åker hon på klassresa till Polen. Hoppas hon blir frisk innan.
Mannen stretar på med sitt nya jobb..........han verkar trivas!!
Styvisen firade halvår med flamman i helgen,,ni vet hon den där vettiga som kunde göra Nintendogubbar!
Virpan vågar nu hoppa från kanten med simdyna eftersom hon vet att hon flyter upp igen......
Och jag är ständigt trött fast jag ligger på min matta. Jag powerwalkar och stör mig på fettringen precis som vanligt.
Jaaa, som sagt.....livet går sin gilla gång.....
Trevlig tisdag..........vad gör NI?

1 kommentar:

erika sa...

Själv har jag cyklat hem från jobbet, kastade in mig i bilen med två 9-åringar åkte till coop och handlade lite. Sedan hem och paketera in allt i de olika skåpen, plockat upp saker från golv, startat en tvättmaskin och ska nu gå och hänga den rena tvätten. Puh! Visst ja har även hunnit med att äta. Ska sedan slappa framför datorn en stund innan lilleman ska i säng.