onsdag 1 april 2009

Nulägesanalys!!


Dagarna går och tiden krymper och krymper.......snart är det sommar, bad och bikini. Vad som inte krymper är fläsksvålen. Nejdå........den frodas som aldrig förr.
Dubbelmorrrrr alltså!
Motion och nyttig mat i all ära. Det hjälper nada. Nu måste jag ta till något riktigt drastiskt......
Ja så får det verkligen bli!!
Nu blir det projekt krympa magsäck som gäller. Det är mitt sista hopp inför beach 2009.
För säkerhets skull har jag gått med i gruppen "vi som badar i vassen". Men så ska det inte behöva bli.........hoppas jag!

Jag är nu så hungrig att jag hallucinerar...........bäst att dricka 3 liter vatten och gå och lägga sig. Sen får man ju värsta motionen när man ska springa och kisssa femtielva gånger inatt!!
Det gäller att ta vara på vardagsmotionen.......
Hejsvejs!!

2 kommentarer:

Optimisten sa...

Nu ska vi inte överdriva fläsksvålspratet så mkt. Se till att ta det lugnt och inte fokusera så mkt på det (fläsket, enligt dig) så ska du se att det ordnar sig. På lördag smäller det!!!

Anna sa...

Är det du Johan?? Vad händer på lördag?? Tell me innan jag döööör av nyfikenhet