lördag 4 april 2009

Imorgon 5 års kalas!!

Sa jag att jag har gått 1 mil idag........med stavar????
Nähä, men så var det iallafall och nu kan jag knappt röra mej.
Jag undrar verkligen hur det ska gå imorgon för då ska Virpan ha sitt barnkalas på busborgen och jag behöver verkligen vara lite alert eftersom jag måste övervaka så att ingen av kalas barnen försvinner eller blir kidnappade från kalset, där det för övrigt kommer vara 5 biljoner andra barn också.........
I värsta fall får jag låna farfars rollator och stappla runt efter barnen..............
Virpan är så spänd inför imorgon att hon överhuvudtaget inte är ett dugg trött..........
Vi kommer vara i grym form imorgon både V och hennes mamma........

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas ni får en solig dag i morgon också..när det är kalas och allt!:) Huga för busborgen..ha ha ha..skulle inte palla en kvart!:):)
Och med stugan....
Johans mammas stuga har vi tillgång till hur mycket vi vill..så tacksamma att vi har den möjligheten. Den ligger i Lilla Åsby..om man står vid Strömsholm..där de har hästtävlingar..andra sidan sjön rakt över..där ligger den.Vägen när man åker till kviksund..E-tuna.
Mågottkramen..

Anonym sa...

Hej!
Hoppas ni får en bra och kul dag idag (trots dina krämpr...). Jag förstår att Vendela är spänd - vem skulle inte vara det i den situationen?! Hoppas hon blir supernöjd över kalasdagen! Du för skriva om det sen.....
Vad härligt premiärgrillningen såg ut!!! Underbart med våren
Häls jenny m