söndag 5 april 2009

Söndagsstatus!!

Jorå, jag kan röra mig..........behjälpligt alltså. Ingen rollator behövs. Min PT har vaknat ur sin dvala och beordrat mig 85 situps på morgonkvisten........Mycket omänskligt!!
Virpan har badat, kalaskläder är valda utan större fadäser. Blev dock ej dom jag ville men ej heller hennes förstahandsval.............litet kort rosaprickigt sollinne och en urväxt tunn brun kjol med blommor på, som hon dessutom haft på sig hela kvällen igår. Vi gick halva vägen var om man säger så!
Inatt har jag sovit nästan 11 timmar........
Så nu borde jag kunna klara av 2 timmar på busborgen. Det gäller att bygga upp kroppens
immumförsvar mot oljud innan.........Och mobilisera kraft och tålamod!!
Imorse sa Virpan:
- Mamma, du har glömt att säga grattis till mig idag!!
- Vaaa???
- Jag fyller ju år idag igen!!
- Nämen vänta nu här va!!!!!

Inga kommentarer: