tisdag 21 april 2009

Pucko!!

Lite puckad känner jag mig nu. Minns ni att jag inte kunde fylla på mitt kontantkort eftersom mitt kontokort inte fungerade. Idag skulle jag betala för smink som jag och tonåringen handlar från Elf.
Jag gör allt efter konstens olika regler, men när jag ska betala så ...........funkar inte kortet. Grrrrrrrrrrr....
När mannen kommer hem ber jag honom betala med sitt kort, det fick han göra sist också. Men han ville se hur jag hade gjort.
Den sista superhemliga koden hade jag missuppfattat. Trodde det var en annan. dessutom är kortet så sunkigt att endast sista siffran syntes.
Men efter en vild gissning funkade det. Nu får jag alltid betala själv..........
Gäller bara att komma ihåg koden
Undra om man kan fylla i den med spritpenna????
Hälsningar Puckot!!

Inga kommentarer: