onsdag 15 april 2009

Plask & lek!!

Jaha nu har vi varit på badet igen. Det gick bra för Virpan i bebisgruppen.........jorå hon klarade av att simma med dyna på djupa utan problem.
Hon klarade faktiskt det mesta. Problemet är nu att hon måste vänta medan simfröken hjälper dom andra.
Vilken utveckling det kommer bli..........Gaaaahhhh.
Dessutom var det bara skittråkiga föräldrar i den här gruppen som inte ens sa flaskhals............Buuuuuuuu, jag kommer inte klara detta!! Jag som hade hittat min plats i gruppen....alltså i föräldragruppen.
Jag tänker inte prata med någon enda av dom nya tråkisarna.....förutom Sigrids mamma & pappa.......Iam sooooo fucking sur!!
Jag är mogen som fan, eller hur!!
Virpan hade laddat för att hoppa från kanten. När jag frågade varför hon inte gjorde det sa hon att man inte fick för fröken. När jag sa att jag såg att några andra gjorde det sa hon
- Jaa, men jag ville inte få stänk i håret mamma!!

2 kommentarer:

Johan sa...

Undrar om du inte börjar närma dig pudelns kärna. Att det var du som trivdes i gruppen och ville följa med upp :)

För övrigt har jag hittat orsaken till att du inte kunde se min sida.

Det var mitt twitterscript som ställde till det, jag plockade bort det och nu funkar det.

johan sa...

Förväntar mig massor med kommentarer nu