onsdag 22 april 2009

Brunkorv alltså!!

Fy fasen viken sunkmorsa man är. Idag skulle Virpan ha matsäck med sig på utflykten. Som om jag kom ihåg det.
-Var är min ryggsäck , sa hon här vi kommit till förskolan.
Eeeehhhhh........
-Ja vart tog den vägen liksom. Jag är lite osäker på om den ens var med hemmifrån....Gahhh!!
Som tur var kunde jag sno ihop en liten matsäck på jobbet. ( något som är väldigt bra med att vara på samma ställe)
En annan sak som jag skulle tycka va bra (om jag vore Virpan) är att slippa bära ryggan, det gör ju liksom fröken då!!!
Måste försöka ställa något larm på mobilen som skriker -IMORGON MATSÄCK på tisdag kväll!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Det var ingen av oss sex som Terry gick till, vilket var tur. Jag satt med hjärtklappning ändå. Jag har fått blodad tand. Vill gå mer och igen
Häls jenny m

Johan sa...

Inte blir du en sämre mamma för att du missar ryggan med maatsäck en gång.

Jag säger som Karlsson på taket skulle ha sagt.
Det är en världslig sak.