lördag 16 maj 2009

Vatten över huvudet!!

Jag har nog tagit mig vatten över huvudet här. Imorgon ska vi ha kalas för styvisen och huset är helt uppochner............plast, målarpyttsar, målade möbler, torra penslar, blöta penslar och mer eller mindre målade möbler och väggar. Jag har inte riktigt koll på vad jag ska måla härnäst. Hur många gånger jag har målat väggen eller stolen...................
Dessutom ska vi snart bygga ny altan OCH en liten sommarstuga....................
Shit vad stressad jag känner mig!!
Och jag är jätte less på att måla nu.
Ju mer man målar och fixar, ju mer fult ser det, som man inte målat ut. Och då måste man ju måla det som är fult också. Vilker betyder att jag måste måla allt!
Mycket dåligt att göra allt på samma gång.......
Jag bryter ihop snart, men innan ska jag baka tårta.

Inga kommentarer: