onsdag 6 maj 2009

Stressigt!!

Gud vad stressigt det är nu. Mannen är gone som vanligt, kommer åter på fredag, hoppas jag. Jag måste hinna städa lite,skura toaletter, äta frukt, powerwalka när V har somnat, tvätta osv osv.
Sen kom jag på att jag ska på läkarundersökning imorgon........Han kommer bli glad när jag ställer mig på vågen, sist hade jag ett lite dåligt BMI. Det har jag inte nu, kan jag säga........7 pannor upp. Han kommer bli så glad doktorn!!!
Men midjemåttet vågar jag inte orda om. Aldrig i livet, funderar på att köpa mig en rockring. Fatta vilken midja man borde få. Dom finns ju på leksaksaffären. I helgen ska vi köpa rockring Virpan & jag.........fast det är ganska svårt att rocka nu på äldre dar.........särskilt när man inte har någon midja, Ehhhhh, jag menar hur gör man då???
Om man vill rocka för att få en midja, men det går inte eftersom man kan inte rocka om man inte har någon midja!!!
Fööör komplicerat en onsdags kväll..........

Inga kommentarer: