onsdag 6 maj 2009

Krämpor!!

Jag har verkligen skitont i höger knä och det strålar ner i vaden på bakbenet. Hjälp, vad kan det vara?? Jag ska nog fråga farbror doktorn det imorgon ..........om jag törs.
Sen har jag 200 miljoner skitkonstiga leverfläckar som ser galet sjukliga ut allihopa......och jag vågar absolut inte visa doktorn dom ifall han skulle be mig söka akut,,,,,, och säga att jag har typ 2 veckor kvar i livet.Jag vågar nästan inte ens andas om leverfläckarnaskonstighet eftersom då drar man till sig det man är rädd för..........( säger min mamma och hon har oftast rätt)
Så vi glömmer det, jag kör nu strutsmetoden....
-VAAAA, sa jag något????
-NÄÄÄÄ, inte vad jag hörde!!
-OK, tänkte väl det!!!

2 kommentarer:

Johan sa...

Jag tror att du har svininfluensan.
Annars kanske det är skur-knä du drabbats av. Något kvinnor drabbades av förr i tiden, då de låg på alla fyra och skurade.
Nu står kvinnor på alla fyra av helt andra anledningar :)

Anna sa...

Tror du,,,,,jag som är så rädd för svininfluensan. Skurknä tror ajg definitivt inte på, jag står aldrig på alla fyra...inte av någon anledning